«عبدالرضا بابایی» کاندیدایی جوان و پرانرژی وخلاق
«عبدالرضا بابایی» کاندیدایی جوان و پرانرژی وخلاق
عبدالرضابابایی میتواندپیروز کارزار 11 اسقند در ساری و میاندورود باشد

عبدالرضا بابائی

به گزارش سایت تحلیلی خبری نقش قلم نیوز، عبدالرضابابائی همه مختصات یک نماینده مردمی ،محبوب ،پیگیر متخصص و عاشق خدمت به حامعه راداراست .

زندگینامه

عبدالرضا بابایی در فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در شهرستان ساری مرکز استان مازندران در خانواده ای مذهبی پا به عرصه هستی نهاد. وضعیت متوسط زندگی باعث شد تا وی از همان ابتدا و در ایام فراغت از تحصیل به کار و کسب درآمد هم اهتمام ورزد.
از سنین نوجوانی در مسجد و پایگاه محل حضور فعال داشته و در طول ایام تحصیل همواره از علم آموزان ممتاز محسوب می شده است.
آشنایی با مسائل اعتقادی و فرهنگی و  سیاست ایران و جهان از علقه های اساسی وی محسوب شده و در طول این سال ها از او چهره ای فرهنگی و سیاسی معرفی نموده است.
بابایی در دوران دانشجویی مسئول حوزه بسیج دانشجویی بوده و فعالیت چشمگیر وی در اوایل دهه هشتاد باعث گردید تا با همراهی جمع زیادی از دوستان جوان خود بار مسئولیت خطیر تحقیق و تفحص از دانشگاه های استان مازندران را به دوش کشد.
وی در سال ۸۵ مدت کوتاهی مشاور جوان فرماندار ساری بوده و سپس به خدمت مقدس سربازی در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی مشغول گردید.
وی پس از پایان خدمت سربازی به عرصه علمی دانشگاه بازگشت و به تدریس مشغول گشت. بابایی در سال ۹۰ عضو هیات علمی دانشگاه شده و از سال ۹۱ تا کنون ریاست آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی ساری را به عهده دارد.
فعالیت و حضور فعال و مستمر وی در عرصه سیاست در این سالها همواره یکی از وجوه شخصیتی اش به حساب می آمده و این امر باعث گردید از سال ۹۳ با حکم  دکتر علیرضا زاکانی به دبیرکلی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مازندران منصوب گردد تا وی بیش از پیش در عرصه سیاست نقش ایفا کند.
فعالیت های موثر وی در سال های اخیر در این عرصه باعث گردید تا بابایی در سال ۹۵ به عضویت در شورای مرکزی جمعیت رهپویان کشور در آید و نامش در کنار شخصیت های برجسته جریان انقلابی همچون علیرضا زاکانی؛ پرویز سروری؛ مهدی طائب؛الیاس نادران و سایر افراد برجسته این جریان قرار گیرد.
بابایی هم اکنون دانشجوی مقطع دکترا در رشته مهندسی کامپیوتر- نرم افزار بوده و چهره ای علمی فرهنگی سیاسی به شمار می آید.

  • نویسنده : امیرحسین حق جو