در این مرکز از مواد با کیفیت برای بیماران به کار گرفته می‌شود
در این مرکز از مواد با کیفیت برای بیماران به کار گرفته می‌شود
در این مرکز از مواد با کیفیت برای بیماران به کار گرفته می‌شود که هدف ما هم رضایتمندی بیماران است. خداروشکر رابطه ما با بیماران رابطه صمیمانه است که به مرکز ما لطف داشتند و ما را به خانواده‌ و دوستان خود معرفی داشته اند.

دکتر مریم ایزدی دندانپزشک در گفت وگو با خبرنگار نقش قلم نیوز گفت: در این مرکز تمامی خدمات ترمیمی دندان، عصب کش، درمان ریشه، اطفال و پروتز‌های دندانی به خصوص در حیطه زیبایی صورت می گیرد.
وی به رمز موفقیت خود و مجموعه اشاره کرد و افزود: رمز موفقیت مجموعه ما هدفی است که در این مرکز صورت می گیرد که هدف همان کار درست و اصولی است. بین بیماران هیچ تبعیضی قائل نمی شویم و تمامی بیماران حکم خانواده خودم را دارند و همیشه سعی ام این بوده است که با دقت عمل بالا در یک محیط آرام و استفاده از متریال با کیفیت، رضایت مندی بیماران را جلب کنیم.
این دندانپزشک تصریح کرد: در این مرکز از مواد با کیفیت برای بیماران به کار گرفته می‌شود که هدف ما هم رضایتمندی بیماران است. خداروشکر رابطه ما با بیماران رابطه صمیمانه است که به مرکز ما لطف داشتند و ما را به خانواده‌ و دوستان خود معرفی داشته اند.
ایزدی در رابطه با محیط بهداشتی کیلینیک خاطرنشان کرد: در رابطه با پروتکل‌های بهداشتی باید بگویم علاوه بر اینکه کل محیط ایزوله می شود، یکسری پک‌های بهداشتی در اختیار بیماران قرار می گیرد.

  • نویسنده : در گفت وگو با یک دندانپزشک خلاق و نمونه کشوری: