زینب موسوی دختر موفق در حوزه آرایشی: به انرژی مثبت به شدت اعتقاد دارم
زینب موسوی دختر موفق در حوزه آرایشی: به انرژی مثبت به شدت اعتقاد دارم

خلاقیت را چاشنی کارم کرده ام در ابتدا خودتان را معرفی بفرمایید؟ زینب موسوی، لیسانس روانشناسی و از سال ۹۳ وارد حوزه زیبایی و آرایشی شدم. ورود من به حوزه زیبایی و آرایشی از زمانی شروع شد که یک روز در معیت خاله عزیزم بودم و صحبت از این شد که یک هنری را یاد […]

خلاقیت را چاشنی کارم کرده ام
در ابتدا خودتان را معرفی بفرمایید؟
زینب موسوی، لیسانس روانشناسی و از سال ۹۳ وارد حوزه زیبایی و آرایشی شدم. ورود من به حوزه زیبایی و آرایشی از زمانی شروع شد که یک روز در معیت خاله عزیزم بودم و صحبت از این شد که یک هنری را یاد بگیرم و چون از ابتدا به کار زیبایی علاقه مند بودم تصمیم گرفتم در این حرفه فعالیت کنم البته قبل تر چون برای خدمات ابروی خودم به سالن زیبایی می‌رفتم و کار آن خانم را دوست داشتم تصمیم گرفتم برای یادگرفتن و آموزش وقت بذارم تا با علم و آگاهی وارد این عرصه بشوم.
فکر می‌کردید یک روزی در این حرفه موفق ظاهر بشوی؟
من همیشه به انرژی مثبت و کائنات اعتقاد راسخ داشتم و همیشه با دست نوشته‌هایی این باور را برای خودم القاء کرده بودم که من یک روزی ابروکار متخصص و حرفه ای می‌شوم و آنقدر تمرین و ممارست کردم تا در حال حاضر در قامت یک متخصص درلاین ابرو فعالیت دارم.
چرا تخصص ابرو و چه فعالیت‌هایی برای مشتریان انجام می‌دهید؟
ابتدا علاقه مند به حوزه ناخن بودم اما احساس کردم در لاین ابرو بیشتر علاقه مند هستم و به همین خاطر این لاین تخصصی را برای خودم انتخاب کردم و در حال حاضر کار من برداشتن و تمیز کردن ابرو با روش تیغ و قیچی که باعث جحم دهی ابرو می‌شود و همچنین روش هاشور که در لاین تخصصی من است. همچنین استفاده از موچین و براش ابرو که در کار استفاده می‌شود.
خیلی از بانوان به دنبال کار هستند و البته داشتن سرمایه را گاها هراس دارند. شما در کارتان چگونه هستید؟
همانطور که اشاره کردید خیلی از بانوان سرزمینم هستند که فکر می‌کنند برای ورود به مبحث درامدزایی باید حتما سرمایه زیادی داشته باشند اما خودم به شخصه با کمترین سرمایه و نهایت حدود ۲۰۰ هزار تومان کارم را شروع کرده ام و خانم‌های ایرانی بدانند برخی کارها هستند که نیازمند سرمایه آنچنانی نیست و من خیلی از این کارم رضایت زیاد دارم که توانسته ام در این حرفه موفق ظاهر شوم.
صحبت از موفقیت شد، رمز موفقیتان؟
رمز موفقیتم اراده و تلاش و مهمتر از همه قدرت جذب و انرژی مثبت است که سعی کرده ام مثبت فکر کنم.
هدف زینب موسوی در کار زیبایی؟
از اهداف کوتاه مدتم این است که زودتر روی ریل موفقیت‌های بیشتری قرار بگیرم تا با اتکاء به خداوند و تلاش خودم بتوانم خلاقیت بیشتری در کارم به درجات بالاتر برسم.
در پایان چه صحبتی دارید؟
جا دارد در پایان از پدر و مادر عزیزم و دیگر عزیزانی که در این راه کمک کردند تشکر صمیمانه داشتم همچنین تشکر می‌کنم از خانم خجسته ، مدیریت سالن بیوتی بار و از شما آقای حامی کوماهی که به مشاغل بانوان اهمیت ویژه ای قائل هستید. پیج اینستاگرام خانم زینب موسوی، zeinab.eyebrow می‌باشد.