سامانه پاطب توسط یک پزشک نخبه ایرانی طراحی شد
سامانه پاطب توسط یک پزشک نخبه ایرانی طراحی شد
به طور کلی می توانم بگویم به صورت تخصصی روی زخم ها کار میکنم مخصوصا زخم هایی که همه قطع امید کرده اند، و یکجورایی کارم جلوگیری از قطع عضو پای دیابتی و نجات جان بیماران است.

به گزارش خبرنگار نقش قلم نیوز حامی کوماهی , حسین جاویده نخبه عرصه پزشکی در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: درمانگر تخصصی پای دیابتی و انواع زخم های مزمن هستم. فارغ التحصیل رشته پزشکی هستم و دارنده چندین گواهینامه داخلی و بین المللی از مراکز علوم پزشکی و آموزشی در حوزه مدیریت و درمان انواع زخم هستم و به طور کلی می توانم بگویم به طور تخصصی روی زخم ها کار میکنم مخصوصا زخم هایی که همه قطع امید کرده اند، و یکجورایی کارم جلوگیری از قطع عضو پای دیابتی و نجات جان بیماران درگیر زخم های مزمن مثل زخم بستر، سوختگی، زخم های عفونی و سرطانی و..می باشد.
وی به سامانه پاطب اشاره کرد و گفت: یک سامانه ای را طراحی کردم که پاطب نام دارد که به صورت تخصصی روی زخم پای دیابتی و انواع زخم های بستر، سوختگی و… کار میکنیم.
این درمانگر نخبه تصریح کرد: بیماران می توانند عکس زخم خود را برای ما ارسال کنند و ما مشاوره کاملا رایگان می دهیم همچنین در تمام مراکز درمانی مرتبط با زخم که با ما همکاری میکنند و یک بیمار پای دیابتی و زخم بهشون نیاز داره برای مشاوره کاملا به صورت رایگان آدرس هاشون، شماره و راه نوبت گیری و حتی عکس فضای مرکز پزشکی رو می گذاریم.
جاویده در ادامه خاطرنشان کرد: فروشگاه ما است که مراجعین می توانند محصولات درمان زخم و استومی و ارتوپدی و تمامی تجهیزات پزشکی لازم را به قیمت نازل و واقعی اون محصول تهیه کنند و بحث مدرسه دیابت و آموزش برای کادر درمان هست.
این نخبه عرصه پزشکی افزود: این طرح خیلی گسترده است که ما در حوزه درمان زخم می توانیم بیماران چه در سطح کشور ‌و چه کشورهای همسایه و خاورمیانه را پوشش دهیم و در قاره های دیگه هم فعال باشیم و کلی برای کشور درآمدزایی ارزی ایجاد بکنیم و تنها کشوری هستیم که با در نظر گرفتن سطح دانش پزشکی و موقعیت جغرافیایی از نظر بیماری دیابت توانایی تاسیس اولین بیمارستان فوق تخصصی زخم در دنیا را داریم، توی زمینه آموزش به صورت جامع و بین المللی فعال هستیم و توی زمینه تولید محصولات زخم هم فعالیت داریم و به طور کلی انقدر جای کار زیاد هست که هم نیاز به سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت هست و هم نیاز به سرمایه گذاران و حمایت دولت و مردم هست و هم با اشتغال زایی و کارآفرینی که ایجاد میکنیم نیاز به نیروی کار زیادی هم خواهیم داشت.
مدیریت سامانه پاطب به دغدغه های این نوع بیماری اشاره کرد و گفت: علاوه بر سوختگی ها و زخم های جراحی و عفونی که بر اثر حادثه به وجود اومده زخم های مزمن بر اثر نا آگاهی عموم به وجود میان زخمهای دیابتی که بر اثر عدم کنترل تغذیه مناسب یا عدم دارو درمانی مناسب به وجود میان و زخم های بستر هم به دلیل عدم آگاهی کافی از تغییر وضعیت به موقع بیمار در بستر هست به وجود میان، بزرگترین دغدغه من اطلاع و آگاهی رسانی به کل مردم سرزمینم و دنیا از خطر بیماری خاموش دیابت و عدم تغییر وضعیت بیمار داخل بستر است.