شهدا در رگ‌های جامعه خون تازه تزریق می‌کنند
شهدا در رگ‌های جامعه خون تازه تزریق می‌کنند
فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه، گفت: شهدا در رگ‌های جامعه خون تازه تزریق می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی عابدینی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم افتخار هر ایرانی هستند و بسیار خرسندیم که امروز به عنوان یک سرباز در منزل و جایگاه تربیت شهیدی قرار گرفتیم که سبب افتخار کشور و هر ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم صرفا برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خویش را فدا نکردند، افزود: شهدای مدافع حرم برای عزت اسلام ناب محمدی رفتند و شهید شدند.

مسلمی با بیان اینکه وظیفه داریم به دیدار خانواده‌های شهدا برویم، ادامه داد:‌ در این شرایط وانفسای فرهنگی مردم به شهدا احتیاج دارند چرا که شهدا در زمان شهادت و بعد از برگشت پیکرشان تحول آفرین در جامعه هستند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه شهدا در رگ‌های جامعه خون تازه تزریق می‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ سعی می‌کنیم برنامه‌هایی در شان و جایگاه شهید در شهرستان برگزار کنیم.

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به همراهی سردار حمید رضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و سردار احمد برسلانی فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا با خانواده شهید مدافع حرم کربلای خان طومان شهید علی عابدینی دیدار کردند.

  • نویسنده : ق.ش