شهردار و شوراها با انجام تکالیف قانونی خود ادامه دهنده راه شهدا باشند.
شهردار و شوراها با انجام تکالیف قانونی خود ادامه دهنده راه شهدا باشند.
رئیس شورای شهر امیر کلا گفت: شهدا بزرگمردان تاریخ هستند که همه مسئولان به ویژه شهردار و شوراها با انجام تکالیف قانونی خود ادامه دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش نقش قلم؛رضا سلیمانی در نشست رسانه ای با اصحاب رسانه جهت تشریح عملکرد و ارائه گزارشی از عملکرد سه ساله شورای شهر و شهرداری امیرکلا با گرامیداشت دفاع مقدس گفت: برروح پاک و پرفتوح شهیدان درود می فرستیم و باید بدانیم آرامش وامنیت امروز را مدیون شهدا هستیم وامروز باید ادامه دهنده واقعی راه آنان باشیم
وی با تقدیر از خبرنگاران و فعالین رسانه ای امیرکلا افزود: انعکاس و بیان مشکلات جامعه توسط خبرنگاران قطعا به گوش مسئولین می رسد که قدردان زحمات این قشر هستیم.
سلیمانی ارائه گزارش به مردم را وظیفه شورا و شهرداری دانست و بیان کرد:گزارش عملکرد شورا و شهرداری توسط ابزارهای مختلف رسانه مانند نصب بنر ،تراکت و همچنین از طریق رسانه های مجازی و نوشتاری به مردم اطلاع رسانی شود.
رئیس شورای شهر امیرکلا با بیان اینکه طبق ماده ۵۵ شهرداری دارای ۲۸ وظیفه که اعم از عمرانی،فضای سبز، فرهنگی و ورزشی و…..میباشد گفت: از اولویت های اصلی شهرداری مسئله آسفالت خیابانها و معابر شهر امیرکلا بود که بحمدالله خدمات خوبی در این بخش انجام شد
سلیمانی تصریح کرد: یکی از کارهای سنگین شورا و شهرداری امیرکلا تملک زمین های فاز دوم جاده ساحلی بوده است.
وی ادامه داد:تکمیل فاز یک جاده ساحلی ، ایجاد پارک، همچین سرای مهر ، ایجاد فضاهای ورزشی در کنار فاز یک جاده با بیان اینکه ساحلی از اقدامات شورا و شهرداری است.
این مسئول اضافه کرد: از خدمات ماندگار شهرداری و شورای شهر احداث کانال بزرگ آبهای سطحی هزار که باید به شهرک فارابی ادامه یابد و همچنین کانال امیرتا امیر است.
وی لایروبی بابلرود در محدوده امیرکلا و تجهیز و بهسازی روشنایی معابر امیرکلا،ساماندهی بدهی های معوق شهرداری،ساخت سالن اجتماعات سردار_شهیدسلیمانی،ساخت ساختمان اورژانس شهر امیرکلا،همسان سازی پیاده رو معابر امیرکلا و چند طرح دیگر را از اقدامات خوب شهرداری بیان کرد.
سلیمانی در پاسخ یکی از خبرنگاران درباره تعداد اعضای شورای شهر امیرکلا اعلام کردند: به زودی عضو علی البدل به دستور فرمانداری به جلسات شورا اضافه می شوند.
سلیمانی ادامه داد: یکی از افتخارات دوران خدمتیم فعالیت در مجمع خیرین مدرسه ساز و خیرین سلامت شهر امیرکلا بوده است همچنین شهروندان خوب امیرکلا تقاضا کرد که در حفظ و نگهداری این امکانات کمک حال شهرداری و شورای شهر باشند.
وی اضافه کرد: از مردم تقاضا میکنیم در موقع انتخابات به افراد اصلح و صادق و با دانش رای دهند و از انتخابات فامیلی و طائفه ای و بدون تحقیق که متاسفانه موجب بروز مشکلات جدی برای شهر می شود خود داری کنند.

  • نویسنده : رستم نژادچراتی