/فلسطین محور وحدت جهان اسلام/ سردار مهدی‌نژاد نوری: نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی مشهودتر شد
/فلسطین محور وحدت جهان اسلام/ سردار مهدی‌نژاد نوری: نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی مشهودتر شد
معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح گفت: بالاگرفتن اختلافات داخلی در کابینه رژیم صهیونیستی و اوج گیری اعتراض‌های مردمی از نشانه‌های مشهود در سرنگونی این رژیم غاصب و کودک‌کش است.

به گزارش نقش قلم نیوز ، سردار سرتیپ پاسدار “محمد مهدی‌نژاد نوری” درسخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرستان آمل درمصلی این شهر، افزود: رژیم صهونیستی دیگر نه در سرزمین‌های اشغالی و نه درکشورهای دیگر ازمحبوبیت افتاده و برمنفوریت این رژیم درحال افزودن است.

وی با بیان اینکه اگر امروز جبهه مقاومت نبود با حملاتی که رژیم صهیونیستی مستقیم وغیرمستقیم با حمایت گروهک‌های ضد انقلاب درکشورهای منطقه و جمهوری اسلامی انجام می‌دهند، نشانه‌های اشکار دخالت‌های غیرمسئولانه این رژیم درتصمیم گیری‌های کشورها است، گفت: درکشور آذربایجان این رژیم با دخالت مستقیم سعی در ایجاد تنش در روابط میان ایران با آذربایجان و دیگر کشورهای همسایه شمالی دریای خزر است.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح دربخش دیگری با اشاره به اینکه خوی استکباری، جنگ طلبی، سلطه و زورگویی آمریکا و رژیم صهونیستی با دلارها وسرمایه‌های نامشروع برکشورها، اکنون به دوران افول خود رسیده است، گفت: دیگراز ابرقدرت بودن این دو کشور زورگو خبری نیست و هرچه هست از سرافکندگی سران و دولت این کشورها درسطح جامعه جهانی است.

سردارمهدی نژاد ادامه داد: در دهه‌های قبل شاید آمریکا و اسراییل بخشی از قدرت‌های دنیا در برخی علوم بودند، اما اکنون و براساس مطالعات مراکز معتبر بین المللی، در ۴۴ فناوری پیشرفته دنیا اکنون کمتر از ۷ فناوری دراختیار آمریکا است و بقیه درکشورهای دیگر دنیا است و این پایانی برهیمنه آمریکا است.

وی اضافه کرد: این درحالی است که دولت آمریکا ورژیم صهیونیستی با در اختیار داشتن امپراطوری رسانه‌ای وشبکه‌های اجتماعی هم نتوانستند در بحث‌های سیاسی در دل ملت‌ها نفوذ کنند و تنها دستاورد آنها بیداری کشورها و نشان بذر تنفر از خودشان به جهانیان بوده است.

وی تصریح کرد: آمریکا ممکن است هنوز سقوط نکرده باشد، اما سال به سال قدرت آن رو به کم شدن است و این‌ها همه نشانه‌هایی است که وعده‌های الهی که در قرآن کریم فراوان به آن اشاره شده است که هیچ ظلمی درهیچ جایی پایدار وماندگار نخواهد ماند.

فلسطین باید محور وحدت کشورهای اسلامی شود

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح در بخش دیگری، تاکید کرد: تا زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی حیات دارد و پا برجا است، فلسطین و حمایت از این ملت مظلوم باید محور وحدت همه کشورهای اسلامی شود.

سردارمهدی نژاد نوری اظهار کرد: قدس شریف وآزادسازی سرزمین‌های اشغالی باید به عنوان مسئله نخست مسلمانان جهان تبدیل شود و اگر این وحدت به عنوان محور کشورهای اسلامی در راس قرار گیرد، قطعا فروپاشی این رژیم کودک‌کش و متجاوز نزدیک‌تر از گذشته خواهد شد.