نایلکس مهربانی کادویی برای کسب و کارهای داخلی و خارجی
نایلکس مهربانی کادویی برای کسب و کارهای داخلی و خارجی
خوشبختانه طبق نظر دیگران فرد مهربان و خوش برخوردی هستم و کاری کردیم همه اعضای تیم ما با روی باز و لبخند و مشاوره درست آماده مشاوره و پاسخگویی به تک تک مشتریان هستند.

مجموعه نایلکس مهربانی از جمله مجموعه های برند و قدر در کشور است که به دلیل خلاقیت و نوآوری که در کسب و کار خود ایجاد کرده اند توانسته اند رضایت بسیاری از برند ها و مشتریان را به سوی خود جلب کنند و این باعث شده تا جمعی از خبرنگاران به این مجموعه موفق و نمونه حضور پیدا کنند و گفت وگویی با حمید عزت زاده از نخبگان و پیشکسوتان صنعت پلاستیک ترتیب دهند که از نگاهتان میگذرد:

حمید عزت زاده مدیریت محترم نایلکس مهربانی در گفت وگو با اصحاب رسانه گفت: حدود ۲۶ سال است در صنعت پلاستیک و کیسه های پلاستیک مشغول به فعالیت هستم و سه سال است با رسالت کاهش هزینه های پلاستیک و حفظ محیط زیست در این صنعت فعالیت می کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر خلاقیت و رسالت مجموعه شما در حوزه پلاستیک گفت :حدود سه سال قبل ایده ای به ذهن من خطور کرد و رسالت خودم را اینگونه قرار دادم که در قالب یک طرح ملی, کاهش مصرف پلاستیک مبنی بر اصلاح سایز ها و ضخامت کیسه ها, اتفاق خیلی بزرگی را در این صنعت به وجود آوردیم تا هم هزینه های مشتریان کاهش پیدا کند هم به حفظ محیط زیست کمک شود.

مدیریت مجموعه مهربانی تصریح کرد: طور مثال یک مجموعه رفته بودیم که سالی چهار تن پلاستیک مصرف می کردند اما بعد از همکاری با ما , یعنی کاهش ضخامت با کیفیت بالا در سال به دو تن کاهش پیدا کرد. یعنی هم حفظ محیط زیست انجام پذیر شد هم نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان به سبد درآمدی شرکت مورد نظر برگشت که برای ما خیلی ارزشمند بود.

این فعال صنعت پلاستیک افزود: افتخار میکنیم نه تنها هزینه های مجموعه های مختلف را کاهش دادیم بلکه کمک زیادی به محیط زیست برای بقای نسل آینده کردیم.

عزت زاده در مورد فعالیت مجموعه خود در جمع خبرنگاران گفت: هر نوع کیسه پلاستیکی که مختص برای هر کسب و کاری است را مجموعه مهربانی می تواند تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد.کیسه های پلاستیکی موجود در رستوران ها, لبنیاتی, سوپرمارکت ها, بوتیک ها و لباس فروشی ها, لفاف هایی که برای بسته بندی قطعات مختلف مثل سفره یکبار مصرف, دستکش ظرف شویی استفاده می شود, همچنین داروخانه ها,فرودگاه ها, هتل ها,دانشگاه ها و به طور تمامی صنف های دولتی و خصوصی با مجموعه ما همکاری دارند می توانند ۳۰ الی ۵۰درصد کاهش مصرف پلاستیک داشته باشند و به حفظ محیط زیست کمک کنند.

این نخبه صنعت پلاستیک خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وجه تمایز ما هم افزایی با همکاران دیگر است. این توفیق برای مجموعه مهربانی بود که با ۱۰ کارخانه صنعت پلاستیک همکاری و از ظرفیت این عزیزان استفاده کنیم تا کار برای خرید مشتریان آسان شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر رضایتمندی مشتریان افزود: خوشبختانه طبق نظر دیگران فرد مهربان و خوش برخوردی هستم و کاری کردیم همه اعضای تیم ما با روی باز و لبخند و مشاوره درست آماده مشاوره و پاسخگویی به تک تک مشتریان هستند.

مدیریت مجموعه مهربانی مبحث صادرات به اروپا و سایر نقاط جهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه استارت و شروع کار ما با اروپا رقم خورده است و به لطف خدا با هم افزایی که توانستیم با همکاران این حوزه ترتیب اثر بدهیم, در اقسا نقاط کشور مشتری داریم و روز به روز به خانواده مهربانی اضافه میشود و این افتخار ما است که رسالتمان را به گونه ای پیش برده ایم که در همه شهرهای کشور تا اروپا فعالیت گسترده داریم.