نماینده ولی فقیه در مازندران: جهان آماده پذیرش حکومت عدل الهی است
نماینده ولی فقیه در مازندران: جهان آماده پذیرش حکومت عدل الهی است
نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: شعله‌های انقلاب اسلامی دامن رژیم اشغالگر را خواهد گرفت، در آینده نزدیک ریشه کن شده و جهان آماده پذیرش حکومت عدل الهی می‌شود.

به گزارش نقش قلم نیوز ، آیت الله محمدی لائینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل تجلی گاه وحدت امت اسلامی و مقاومت و ایستادگی آنان در برابر سران استکبار است، اظهار کرد: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ثابت کردند که همچنان به آرمان‌های والای اتقلاب اسلامی وفادار و پایبند هستند.

وی افزود: قدس محور وحدت امت اسلامی است و سران کشورهای اسلامی باید به یک جمع بندی واحدی برسند.

خطیب جمعه ساری، با بیان اینکه رژیم صهیونیسیتی به دنبال اختلاف افکنی در بین امت اسلامی است، باید مراقب این فتنه‌ها باشیم، تصریح کرد: قدس عضوی از پیکر اسلام است و باید به ِآغوش اسلام بازگردد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: رژیم صهیونیستی در درون نیز با مشکلات زیادی مواجه است و ناآرامی های عجیبی این کشور غاصب را فرا گرفته و این به برکت انقلاب اسلامی اشت.

آیت الله محمدی لائینی اظهار کرد: شعله های انقلاب اسلامی دامن رژیم اشغالگر را خواهد گرفت، در آینده نزدیک ریشه کن خواهد شد و جهان آماده پذیرش حکومت عدل الهی می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای ظهور مهدی موعود است و مسئولان باید در راستای رشد تولید تلاش کنند تا زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه مسئولان باید در راستای ایجاد انگیزه، مهار تورم و رشد تولید بکوشند و اگر به مردم برسند و به آنها خدمت کنند در واقع به اسلام خدمت کردند، گفت: مردم باید در راستای فرامین رهبری به وظایف خود در برابر تمام ارزش‌های نظام به درستی عمل کنند.

این مسئول افزود: انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارایه کرده است که قابل مقایسه با گذشته نیست‌.

آیت الله لایینی، با تاکید براینکه دشمنان با سیاه نمایی درصدد انحراف افکار عمومی و زیر سوال بردن خدمات انقلاب هستند، اظهار کرد: خدمات نظام باید بدرستی برای مردم تبیین و بازگو شود و مهمترین اصل برای تحقق این مهم جهاد تبیین است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو از نامزدهای انتخاباتی در خواست کرد؛ در جریان تبلیغات از افشاگری علیه یکدیگر خودداری کنند و در مقابل علاوه بر بیان خدمات ارزشمند نظام به مردم، برنامه‌های خود را به افکار عمومی اعلام کنند.