پارلمانی شهری باید جایگاه افرادی باشد که متخصص در کار شهر و شهرسازی هستند/ به رزومه افراد رای بدهید نه شهرت
پارلمانی شهری باید جایگاه افرادی باشد که متخصص در کار شهر و شهرسازی هستند/ به رزومه افراد رای بدهید نه شهرت
توصیه من این است شهروندان تهرانی باید با تحقیق و تفحص در رزومه کاندید ها لیست خود را انتخاب کنند نه اینکه یک لیستی تحت قدرت بالا بیاید و همان لیست وارد شورای شهر شوند.

پارلمانی شهری باید جایگاه افرادی باشد که متخصص در کار شهر و شهرسازی هستند/ به رزومه افراد رای بدهید نه شهرتبخشی از رزومه دکتر غلامحسین رهبرنیا: دکتری شهرسازی، مدرس دانشگاه و کاندیدای شورای شهر استان تهران، مسئول بررسی چالش‌های کلان شهرهای ایران، مسئول عالی شهرسازی شهرداری اوشان،فشم، مسئول عالی شهرسازی شهرداری جزیره قشم، کارشناس صدا و سیما در مسائل شهرسازی، ارائه دهنده ده ها مقاله علمی و پژوهشی، عضو باشگاه پژوهشگران ایران، عضو جامعه مهندسین شهرساز ایران، مدیر عامل شرکت عمران سازه دنا ( مجری پروژه های ملی) و….که در گفت وگو با اصحاب رسانه قرار گرفتند.
غلامحسین رهبر نیا، کاندیدای شورای شهر تهران، در گفت وگو با خبرنگار….گفت: رفتار متقابل شهر و شهروند بسیار مهم است یعنی به همان اندازه که شهروند به شهر متهعد است به همان اندازه هم شهر به شهروند باید خدمت کند. من معتقدم پارلمانی شهری باید جایگاه افرادی باشد که متخصص در کار شهر و شهرسازی هستند به خصوص در عرصه شورای شهر که مستقیم با شهر و شهردار سرو کار دارند.
وی به انتخاب برخی افراد معروف و استفاده از شهرت خود در ورود به انتخابات گفت: چرا باید شورای شهر تهران محلی از یکسری هنرمند و ورزشکاران معرف باشد در حالیکه تهران پایتخت کشورمان است و باید در شورای شهر افراد متخصص و کارآمد و دارای برنامه به جهت گسترش و پیشرفت شهر ورود پیدا کنند.
رهبر نیا تاکید کرد: حاشیه نشینان شهر تهران دارای معضلات بسیاری هستند که فقر و اعتیاد در این حاشیه‌ها بیداد می‌کند و یکی از برنامه‌های اصلی من ساماندهی حاشیه نشینان شهر تهران است. من معتقدم خدمات شهری باید عادلانه و به طور متناسب در اختیار تمام شهروندان قرار گیرد و نباید قسمت خاصی از شهر مورد توجه قرار گیرد.
وی به برخی از برنامه‌های مهم خود اشاره کرد و گفت: مدیریت شهر به سمت رفتار متقابل شهر و شهروند، ساماندهی حاشیه نشینی شهری، تلاش برای پایدار نمودن شهر، کاهش ترافیک و آلودگی، شهر دوست دار کودک، شهر شاد و با نشاط از جمله برنامه‌های من است.
این کاندید شورای شهر انتخاب هوشمند از سمت مردم را بسیار مهم دانست و با بیان این مطلب افزود: خواسته من ازمردم این است که مردم دست به انتخاب هوشمند بزنند تا انشاالله با ورود افراد متخصص و کاربلد هدف های هوشمند هم در شهر اجرایی شود تا در نهایت به شهر هوشمند و شاد دست پیدا کنیم.
عضو باشگاه پژوهشگران ایران به برخی معضلات انتخابات شورای شهر اشاره کرد و افزود: امروزه متاسفانه لیست بازی در مدیریت کاندیدای شورای شهر زیاد شده است. لیستی از سوی برخی افراد نفوذ دار و انحصاری تهیه می شود که تحت اعتقادات و تفکرات خودشان است و این جفایی در حق دیگر کاندیدها است. توصیه من این است پارلمان شهری تحت تاثیر انتخابات شورای شهر باید با انتخاب هوشمندانه و متفکرانه صورت بگیرد و به فکر خودشان و آینده جوانان و فرزندانشان باشند.
عضو جامعه مهندسین شهرساز ایران در خطاب به مردم شریف تهران گفت: توصیه من این است شهروندان تهرانی باید با تحقیق و تفحص در رزومه کاندید ها لیست خود را انتخاب کنند نه اینکه یک لیستی تحت قدرت بالا بیاید و همان لیست وارد شورای شهر شوند.
وی در پایان اظهار داشت: صحبتی که با مردم عزیز تهران دارم این است که موضوع شورای شهر را جدی بگیرند چرا که در آینده خودشان و فرزندانشان تاثیر مستقیم دارد و دست به انتخابی بزنند که افراد صلاحیت دار و با برنامه و متخصص برای شهرشان تصمیم بگیرد.
کد انتخاباتی: ۴۴۲۸